Dick den Braber


Dick den Braber, een journalist, tekstschrijver en broer van de eigenaar van Den Braber Webdesign, wilde zich meer richten op zijn tekstschrijvers-expertise. Door onze kennis van marketing hebben wij een website neergezet die de bezoeker direct wijst op het feit dat Dick niet alleen journalist is, maar deze kennis ook ontzettend goed kan toepassen op het gebied van teksten schrijven. Dit is gedaan door een aparte categorie te specificeren en die los te trekken van de normale nieuwsberichten. Deze categorie wordt weergeven met grote foto’s en een uitgebreide tekst – niet het standaard nieuwsberichtje dat hij eerst hiervoor schreef.
Daarnaast had Dick op zijn oude website niet duidelijk weergegeven hoe gerenommeerd hij eigenlijk was als journalist. Den Braber Webdesign heeft dit duidelijk gemaakt door een grote weergave van alle opdrachtgevers neer te zetten – iets dat bezoekers direct met hun neus op de feiten drukt.

Deze website wordt op dit moment door Dick gevuld met tekst en komt snel beschikbaar!


Een project waarin veel marketing is toegepast



Naast het duidelijk maken van de opdrachtgever zijn geloofwaardigheid heeft Den Braber Webdesign zich gericht op het toevoegen van meerdere call-to-actions waarin de bezoeker wordt gestimuleerd direct een korte vraag aan Dick te stellen.


De volledige homepage, vanuit een mobile-first aanpak gemaakt


De pagina voor een project rondom tekstschrijven




Tot slot is er gekozen voor een vraag om de mening van de klanten – je kunt nooit zeker weten dat je de juiste snaar raakt, en door een simpele vraag te stellen kom je meer te weten dan door ervan uit te gaan dat je de klant al begrijpt. Zo werkt het in het leven met mensen, maar juist ook op het web.