Warmonbikes


De eigenaresse van Warmonbikes wilde haar website graag online hebben, maar helaas was haar vorige webdesigner in een burn-out gekomen. Ze kwam naar ons toe met een noodkreet, want de winter kwam er aan: haar hoogseizoen. We hadden maar een paar maanden om de website online te zetten.
Het ontwerp was al gemaakt door de andere ontwerper, wat geen voordeel was. Maar het was te laat om het te vernieuwen, dus we zijn van start gegaan met het verbeteren van de website.


Natuurlijk hebben we mobile-first gewerkt


De overzichtspagina zit vol technieken voor een betere conversie


De homepage weergeeft direct de recensies



Nadat de website in een noodvaart en eerder dan gepland online stond en de bestellingen binnenstroomden, was er ruimte bij de opdrachtgever voor een verbetering van de website. Aangezien dit een specialiteit is van Den Braber Webdesign hebben we dit met beide handen aangegrepen. Het resultaat is een website die steeds beter converteert en waar de klanttevredenheid op een hoog peil staat (dit feedback-vragen is overigens ook iets wat wij hebben aangedragen aan de opdrachtgever en waar ze erg blij mee is).

Naast dat de website goed converteert, doet het dit ook in verschillende talen! We hebben ervoor gezorgd dat Nederlands, Engels, Frans en Deens worden ondersteund, iets dat de klanten uit deze landen sterk waarderen.